Propojovací kabel Master-Slave Magic2/G4

Jeho primární funkcí je synchronizace a komunikace mezi dvěma řídicími jednotkami (ECU) v konfiguraci "Master-Slave" (hlavní-podřízená).
Zobrazit více
0 %
290 Kč
ks
Vložit do košíku
Skladem u dodavatele

Hlídat dostupnost produktu

Katalogové číslo: 4217
záruka:24 měsíců
cena bez DPH:239,67 Kč
popis
parametry
soubory a odkazy
diskuze
Recenze

Propojovací kabel Master-Slave Magic2/G4 je specifický datový kabel používaný v pokročilých LPG/CNG systémech, zejména od výrobce HL Propan (známého pod značkou Magic). Jeho primární funkcí je synchronizace a komunikace mezi dvěma řídicími jednotkami (ECU) v konfiguraci "Master-Slave" (hlavní-podřízená). Toto řešení se obvykle používá u vozidel s vysokým počtem válců (např. 8, 10, 12 válců) nebo u specifických instalací, kde jedna ECU sama o sobě nestačí k efektivnímu řízení všech plynových vstřikovačů.

 

Co to znamená "Master-Slave" v kontextu LPG ECU?

 

  • Master ECU (hlavní řídicí jednotka): Tato jednotka je primární a je připojena k benzínové řídicí jednotce vozidla (přes OBD, snímače otáček, tlaku atd.). Zpracovává většinu dat, provádí výpočty pro dávkování plynu a řídí sadu plynových vstřikovačů (např. pro první 4 nebo 6 válců).

  • Slave ECU (podřízená řídicí jednotka): Tato jednotka je připojena k Master ECU pomocí propojovacího kabelu Master-Slave. Samostatně neprovádí složité výpočty ani komunikaci s benzínovou jednotkou. Místo toho přijímá instrukce a synchronizační signály od Master ECU a na jejich základě řídí zbývající sadu plynových vstřikovačů (např. pro válce 5-8, 7-10 atd.).

  • Synchronizace: Kabel zajišťuje, že obě jednotky pracují v dokonalé harmonii, aby bylo dávkování plynu přesné a konzistentní pro všechny válce motoru.

 

Proč se používá propojovací kabel Master-Slave Magic2/G4?

 

  • Vozidla s více než 4-6 válci: Klasické řídicí jednotky LPG jsou často navrženy pro 4 válce, případně pro 6. U 8, 10 nebo 12válcových motorů by jedna jednotka byla nedostatečná nebo by její konstrukce byla příliš složitá a drahá. Použití dvou (nebo i více) menších, specializovaných jednotek ve spolupráci je efektivnější řešení.

  • Rozložení zátěže: Rozdělení řízení mezi dvě ECU snižuje zatížení jedné jednotky a zajišťuje plynulejší a spolehlivější chod systému.

  • Modularita a flexibilita: Umožňuje přizpůsobit LPG systém širší škále vozidel a motorů.

 

Klíčové vlastnosti propojovacího kabelu:

 

  • Kompatibilita: Kabel je specificky navržen pro komunikaci mezi řídicími jednotkami Magic2 (pro 4-válce, sloužící jako Slave) a G4 (pro 4-válce, sloužící jako Master, nebo 8-válce, kde je G4 sama Master). Zajišťuje správné elektrické a datové propojení.

  • Datová komunikace: Přenáší data a řídicí signály mezi Master a Slave jednotkou, což zahrnuje synchronizaci vstřikovačů, informace o otáčkách, zatížení motoru a další relevantní parametry.

  • Specifické konektory: Kabel má na každém konci specifické konektory, které odpovídají portům na řídicích jednotkách Magic2 a G4.

 

Důležitost správného kabelu a profesionální instalace:

 

Použití originálního a správného propojovacího kabelu je naprosto zásadní. Nesprávný nebo poškozený kabel by mohl vést k:

  • Nesprávné synchronizaci: Válce řízené Slave jednotkou by nemusely dostávat správné množství paliva.

  • Chybám v systému: Mohlo by dojít k generování chybových kódů a přepínání na benzín.

  • Poškození ECU: V nejhorším případě by mohlo dojít k poškození elektroniky obou řídicích jednotek.

Diskuze je prázdná.
Přidat příspěvek do diskuze
K produktu zatím nikdo recenzi nenapsal

Náš e-shop používá cookies. Jedná se o malé soubory, které se uloží na Váš počítač a slouží zejména k tomu, aby Vaše příští návštěva byla příjemnější.

Souhlasím
Nastavit cookies
Nesouhlasím