Proč přídavný chladič AT ?

Proč přídavný chladič AT ?

04. 03. 2022, 08:24

 

  • Jezdíte v kopcovitém terénu ?
  • Taháte težká břemena ?
  • Jezdíte jako doprovodné vozidlo ?
  • Často se rozjíždíte ?
  • Svítí Vám občas kontrolka teploty převodovky ?
  • Jednoduše chcete, aby Vám, Váš vůz s automatickou převodovkou, déle sloužil ? 

Potřebujete Přídavný chladič oleje automatické převodovky, prodloužíte tím životnost celého agregátu. Pokud takovýto chladič potřebujete, můžete si ho nechat namontovat a to přímo u Nás, neváhejte Nás kontaktovat, uděláme Vám cenovou nabídku a samisi zvolíte termín instalace.


 


Na obrázku výše vidíte vliv teploty převodového oleje na předpokládanou životnost automatické převodovky. 

Kontrola množštví a stavu převodového oleje svépomocí ? 

Jak na to :

  1. Zahřejeme vozidlo i převodovku na provozní teplotu ideálne jízdou alespon 30km
  2. Při NASTARTOVANÉM motoru vztáhneme měrku oleje a dle teploty uřcíme kde by se měla hladina nacházet 
  3. hladina by neměla přesáhnout hodnotu HOT i při opravdu zahřátém oleji
  4. Doleváme pokud jenhladina na rysce ADD 
  5. Správná hledina je někde mezi ADD a HOT

Diagnostika oleje pro každého:

OK olej :

  • Má červenou barvu bez zakalení
  • Zápach je podobný "chemickému candovanému ovoci"
  • Neobsahuje mnoho bublin  

Špatný olej - nutná brzká výměna a návštěva servisu :

  • Tmavá hnědá, až černá barva - olej je opotřebený nebo přepálený
  • Zápach jako spálená "progresa" 
  • Olej je zpěněný - vysoká hladina nebo doplněn nekompatibilní olej
  • Olej je mléčné konzistence - pravděpodobně došlo k poškození výměníku v chladiči motoru a proniknutí chladící kapaliny do převodového oleje

 


 

Komentáře

Diskuze je prázdná.

Náš e-shop používá cookies. Jedná se o malé soubory, které se uloží na Váš počítač a slouží zejména k tomu, aby Vaše příští návštěva byla příjemnější.

Souhlasím
Nastavit cookies