Cívka nádrže CNG Landi Renzo

Je nedílnou součástí bezpečnostního a regulačního systému, který kontroluje průtok stlačeného zemního plynu (CNG) z vysokotlaké nádrže do motoru.
Zobrazit více
0 %
950 Kč
ks
Vložit do košíku
Na Skladě
Katalogové číslo: 118000029
záruka:24 měsíců
cena bez DPH:785,12 Kč
popis
parametry
soubory a odkazy
diskuze
Recenze

Cívka nádrže CNG Landi Renzo je elektrická součástka (elektromagnet) pro solenoidový ventil umístěný na CNG nádrži. Je nedílnou součástí bezpečnostního a regulačního systému, který kontroluje průtok stlačeného zemního plynu (CNG) z vysokotlaké nádrže do motoru. Tato cívka je vyrobena společností Landi Renzo, jedním z předních světových výrobců systémů na alternativní paliva.

  • CNG nádrž: Označuje, že cívka je určena pro systémy na stlačený zemní plyn, který se v nádrži uchovává pod velmi vysokým tlakem (typicky kolem 200 barů).

  • Landi Renzo: Výrobce, který zaručuje kompatibilitu a kvalitu pro své CNG systémy.

  • Cívka (Solenoid Coil): Jedná se o elektromagnetickou cívku, která se nasouvá na kovové jádro (pístek) solenoidového ventilu. Když je cívka pod napětím (typicky 12V z řídicí jednotky vozidla), vytváří magnetické pole, které přitáhne jádro ventilu a otevře nebo uzavře průtok plynu.

Typické specifikace cívky:

  • Napětí: Obvykle 12V (stejnosměrné, DC).

  • Příkon (výkon): Může se lišit, běžně se setkáte s hodnotami jako 11W, 13W, 15W nebo 20W. Vyšší výkon znamená silnější magnetické pole.

  • Typ: Často se označuje jako MED typ BM12 nebo má specifické kódy výrobce (např. Landi Renzo OEM pro Opel, GM nebo VW).

  • Rozměry: Liší se podle konkrétního ventilu, pro který je určena (např. vnější průměry a výška).

K čemu slouží a jak funguje?

Cívka nádrže CNG Landi Renzo je klíčovou součástí bezpečnostního elektromagnetického ventilu na CNG nádrži (často integrovaného do hlavního ventilem na nádrži, který je známý jako "tank valve" nebo "cylindrový ventil"). Její hlavní funkce jsou:

  1. Uzavření přívodu plynu: Když je motor vypnutý, nebo když systém pracuje na benzín, cívka není pod napětím a elektromagnetický ventil je v uzavřené poloze. Tím se bezpečně uzavře přívod vysokotlakého CNG z nádrže do zbytku systému. To je kriticky důležitá bezpečnostní funkce.

  2. Otevření přívodu plynu: Když řidič přepne na CNG a motor běží, řídicí jednotka CNG vyšle napětí na cívku. Cívka se aktivuje, vytvoří magnetické pole, které přitáhne kovové jádro ventilu a ventil se otevře. Tím se umožní tok vysokotlakého CNG z nádrže k reduktoru.

  3. Bezpečnostní odpojení: V případě nouze (např. nehoda, detekce úniku plynu) může řídicí jednotka okamžitě odpojit napájení cívky, čímž se ventil automaticky uzavře a zastaví tok plynu.

Diskuze je prázdná.
Přidat příspěvek do diskuze
K produktu zatím nikdo recenzi nenapsal

Náš e-shop používá cookies. Jedná se o malé soubory, které se uloží na Váš počítač a slouží zejména k tomu, aby Vaše příští návštěva byla příjemnější.

Souhlasím
Nastavit cookies
Nesouhlasím