Korpus pro snímač teploty Prins, M12x1,5, na vodní hadici 16mm

Tento korpus pro snímač teploty je speciální adaptér, který umožňuje instalaci snímače teploty (čidla) přímo do vodního okruhu motoru.
Zobrazit více
0 %
120 Kč
ks
Vložit do košíku
Na Skladě
Katalogové číslo: GZ-28-33
záruka:24 měsíců
cena bez DPH:99,17 Kč
popis
parametry
soubory a odkazy
diskuze
Recenze

Tento korpus pro snímač teploty je speciální adaptér, který umožňuje instalaci snímače teploty (čidla) přímo do vodního okruhu motoru. Je navržen pro použití se systémy LPG/CNG značky Prins a je klíčový pro správné fungování celého systému.

Popis a funkce:

  • Účel: Hlavní funkcí tohoto korpusu je poskytnout místo pro instalaci snímače teploty, který pak monitoruje teplotu chladicí kapaliny motoru. Informace o teplotě chladicí kapaliny je pro řídicí jednotku (ECU) LPG systému zásadní. LPG systém se obvykle přepne z benzínu na plyn až poté, co chladicí kapalina dosáhne určité minimální teploty (např. 30-40 °C). Tím se zajistí, že je reduktor (zplynovač) dostatečně ohřátý pro efektivní odpařování LPG a motor netrpí studenými starty na plyn.

  • Materiál: Korpus je obvykle vyroben z mosazi nebo hliníku, materiálů s dobrou tepelnou vodivostí a odolností vůči korozi a teplotním změnám v chladicím systému.

  • Rozměry a připojení:

    • Závit M12x1,5: Toto je vnitřní závit, do kterého se našroubuje samotný snímač teploty (čidlo), který má odpovídající vnější závit M12x1,5.

    • Na vodní hadici 16mm: Korpus je navržen tak, aby se vložil přímo do vodní hadice s vnitřním průměrem 16 mm. Hadice se jednoduše rozřízne a korpus se vloží mezi dva konce hadice a zajistí objímkami. Toto umístění zajišťuje přesné měření teploty kapaliny proudící do/z reduktoru.

  • Kompatibilita: Je určen pro systémy Prins, což znamená, že je navržen tak, aby se hladce integroval s jejich senzory a řídicími jednotkami.

Význam pro LPG systém:

Přesné měření teploty chladicí kapaliny je kritické pro:

  • Bezpečné přepnutí na LPG: Zabraňuje přepnutí na plyn, dokud není motor a reduktor dostatečně ohřátý.

  • Ochranu motoru: Minimalizuje riziko poškození motoru studeným startem na plyn.

  • Optimalizaci spotřeby a výkonu: Zajišťuje, že plyn je odpařen na optimální teplotu pro efektivní spalování.

Diskuze je prázdná.
Přidat příspěvek do diskuze
K produktu zatím nikdo recenzi nenapsal

Náš e-shop používá cookies. Jedná se o malé soubory, které se uloží na Váš počítač a slouží zejména k tomu, aby Vaše příští návštěva byla příjemnější.

Souhlasím
Nastavit cookies
Nesouhlasím