Katalogové číslo: | 448 |
záruka: | 24 měsíců |
cena bez DPH: | 20,66 Kč |
Zapomeňte na "obyčejné" trysky. Toto je kalibrační tryska o průměru 2,8 mm pro vstřikovače Magic FX a Magic JET – esenciální prvek, který zajistí, že váš vysoce výkonný motor pojede na LPG s maximální efektivitou a bez kompromisů. Je to klíč k tomu, aby se plyn do válců dostal v přesně takovém množství, jaké je potřeba, a to i když šlápnete na plyn až na podlahu.
Představte si to jako hrdlo, kterým váš motor "dýchá" plynné palivo. V systému LPG reduktor sníží tlak, ale o tom, kolik plynu se fyzicky dostane do každého válce v daném čase, rozhoduje právě průměr kalibrační trysky.
Pro silné agregáty: S průměrem 2,8 mm se jedná o jednu z největších trysek v nabídce pro vstřikovače Magic FX/JET. Je speciálně navržena pro motory s velkým objemem válců nebo vysokým výkonem, ať už jsou to šestiválce, osmiválce, nebo přeplňované motory, které potřebují při zatížení pořádnou dávku paliva. Nedostatečný průtok by vedl k "chudé směsi", poklesu výkonu a možnému poškození motoru.
Precizní dávkování: Vstřikovače Magic FX/JET jsou bleskově rychlé a přesné. Tato tryska jim umožňuje pracovat v ideálním režimu – zajistit, aby motor dostával optimální množství paliva pro dokonalé spalování. To se projeví na:
Plynulé akceleraci bez zaváhání.
Stabilním výkonu v celém spektru otáček.
Nižší spotřebě díky efektivnímu hoření.
Prodloužené životnosti motorových komponent.
Základ perfektní kalibrace: Správná volba trysek je prvním a nejdůležitějším krokem při nastavení LPG řídicí jednotky. S touto tryskou se snáze dosáhne ideální kalibrační křivky, což znamená bezproblémový přechod na plyn a bezchybný chod vozu v jakékoli situaci.
Vstřikovače Magic FX a Magic JET od českého výrobce HL Propan jsou synonymem pro spolehlivost a inovaci. Díky možnosti snadné výměny kalibračních trysek se tyto vstřikovače dokonale přizpůsobí téměř jakémukoli motoru. Při instalaci se často původní, menší tryska převrtá nebo nahradí tou s potřebným větším průměrem, jako je právě 2,8 mm.
Nová instalace LPG na silný motor.
Výměna vstřikovačů nebo jejich renovace.
Optimalizace systému po úpravách motoru (např. chiptuning).
Problémy s chodem na LPG: Pokud motor ztrácí výkon, cuká při zrychlování, má nestabilní volnoběh, nebo se výrazně zvýšila spotřeba paliva.
Důležité upozornění: Práce s kalibračními tryskami a celým LPG systémem je složitá a riziková. Vyžaduje hluboké odborné znalosti, zkušenosti a speciální diagnostické nástroje. Nikdy se nepokoušejte o výměnu trysek sami. Vždy svěřte jakýkoli zásah do LPG systému kvalifikovanému a certifikovanému LPG technikovi! Jen tak si zajistíte maximální bezpečnost, optimální výkon a dlouhou životnost vašeho LPG vozidla.