výrobce: | Liqui Moly |
Katalogové číslo: | 6111 |
EAN: | 4100420061110 |
Dostupnost: | Na Skladě |
cena bez DPH: | 254 Kč |
307 Kč |
Liqui Moly Ochrana podvozku na bázi živice je vysoce kvalitní, tixotropní směs určená k dlouhodobé ochraně podvozku vozidel před korozí, mechanickým poškozením a agresivními vlivy prostředí, jako je posypová sůl, voda a nárazy kamínků.
Tento aerosolový nátěr je navržen tak, aby i v náročných podmínkách silničního provozu vytvořil silnou, trvale elastickou a uzavřenou vrstvu. Jeho složení na bázi živice (bitumenu) a syntetických pryskyřic mu dodává nejen vynikající antikorozní vlastnosti, ale také dobrý tlumicí účinek, který pomáhá snížit hlučnost od podvozku. Díky jeho tixotropní (nestékavé) konzistenci je aplikace snadná, čistá a umožňuje nanášení silnějších vrstev v jednom kroku.
Základ materiálu: Tixotropní směs živice (bitumenu), syntetických pryskyřic a speciálních inhibitorů koroze.
Dlouhodobá ochrana: Vytváří trvale houževnatou a elastickou vrstvu po odvětrání rozpouštědel.
Antikorozní účinek: Výborně chrání kovové plochy před solí, vodou a vzdušnou vlhkostí.
Mechanická odolnost: Vrstva má vysokou odolnost proti otěru a nárazům kamínků (ochrana proti stone chipping).
Tlumení hluku: Obsah živice zaručuje dobré tlumicí vlastnosti (anti-drum efekt), snižující hluk od podběhů a podvozku.
Snadná aplikace: Díky tixotropnímu složení nestéká ani neodkapává a umožňuje nanášet silné vrstvy pro maximální ochranu.
Vysoký obsah pevných látek: Zajišťuje robustní a spolehlivou ochrannou vrstvu.
Ochrana celého podvozku: Vhodné pro neošetřené i již lakované plochy na podvozcích motorových vozidel.
Podběhy kol: Ideální pro zakrytí naprášené barvy a pro vytvoření silné ochranné bariéry v nejvíce exponovaných částech.
Opravy a obnova: Vynikající pro opravy nebo doplnění starších, poškozených ochranných nátěrů na bázi živice.
Není přelakovatelný: Vrstva vytvořená tímto produktem na bázi živice nelze přelakovat běžnými laky a barvami.
Omezení aplikace: Nenanášet materiál na:
Pohyblivé součásti (klouby, hřídele).
Tepelně zatížené součásti (výfukové potrubí, katalyzátory, motory, převodovky).
Brzdová zařízení.
Příprava: Ošetřované plochy musí být dokonale čisté, suché, odmaštěné a zbavené rzi a prachu.
Aplikace: Dózu silně protřepejte (cca 1 minutu po uvolnění kuličky).
Nástřik: Stříkejte ze vzdálenosti cca 20–30 cm a nanášejte tenké, rovnoměrné vrstvy.
Opakování: Pro dosažení nejvyšší odolnosti proti otěru a korozi se doporučuje po krátkém odvětrání nástřik 1–2 krát opakovat (možno nanášet vrstvy křížem přes sebe).
Čištění: Po použití profoukněte ventil dózy otočením dnem vzhůru, abyste zabránili jeho ucpání.